Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 513 516 070. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1.  Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2.  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawienie szkody ( firany szyte), wymianę reklamowanego produktu, przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: firany-diany@firany-diany.pl lub telefonicznie: 513 516 070. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów) nie mogą być podstawą reklamacji.

Rozmiary produktów objęte są tolerancją w granicach +/- 3 cm co nie może być powodem reklamacji.

 

Adres do obsługi reklamacji:

PPHU ,,DIANA"

ul. Słowackiego 7/12

46-300 Olesno

tel. 513 516 070 ; e-mail : firany-diany@firany-diany.pl

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz paragon. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3.  W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). 
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.



Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Zwrotom i wymianie podlegają produkty ze zdjęć głównych.

Zwrotom nie podlegają:

  • Firany i zasłony szyte na wymiar podany przez klienta inny niż dostępny w ofercie.
  •  Firany skracane na inną wysokość niż w ofercie.
  • Zwrotom nie podlegają również firany uszyte na prośbę klienta z innego materiału niż podany w ofercie lub w innym kolorze niż podany w ofercie ze zdjęcia głównego ( dotyczy to również koloru lamówek)
  •  Uszycie towaru gdzie konsument wybierając z palety wielu różnych wariantów określa jaki produkt chciałby zamówić i jest on zgodnie z przesłanym zamówieniem produkowany.



 UWAGA ! Nie przyjmujemy przesyłek na nasz koszt i za pobraniem.

 

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

 

UWAGA ! Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

Firanki szyjemy po złożeniu zamówienia przez Klienta. Ze względu na dużą kolorystykę i możliwość dostosowania rozmiaru, firanki szyte w innych wymiarach i kolorach niż w ofercie głównej ( zdjęcie główne) nie podlegają zwrotom ani wymianie. Dotyczy to wszystkich zmian wprowadzonych przy realizowaniu zamówienia odbiegających od wzoru ze zdjęcia głównego.

 

 

Sklep jest w trybie podglądu

 firany-diany.pl - nasz sklep internetowy oferuje firany szyte , zasłony, firany na metry, woal, firany do kuchni, lambrekiny,  firany do salonu, firany na balkon, firanki dla dzieci, zazdroski ,szycie firan na wymiar. Firany wysyłamy umarszczone na taśmie.

SZYJEMY FIRANY NA WYMIAR

{nocache:0c4f1cb305b9f2b13ec63212f9ce991c#0}
Click Shop | Hosting home.pl