Reklamacje
Nie przyjmujemy przesyłek bez wstępnego poinformowania nas o zwrocie.
Informację proszę wysłać na nasz adres e-mail: firany-diany@firany-diany.pl
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 513 516 070. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami i opisz wadę produktu, następnie prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawienie szkody ( firany szyte), wymianę reklamowanego produktu, przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: firany-diany@firany-diany.pl lub telefonicznie: 513 516 070. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów) nie mogą być podstawą reklamacji.
Rozmiary produktów objęte są tolerancją w granicach +/- 3 cm na wys. i szer. co nie może być powodem reklamacji.
Reklamacji nie podlegają: - naturalne zużywanie się wyrobu, - wyrób posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji (prania, czyszczenia, prasowania).
Adres do obsługi reklamacji:
PPHU ,,DIANA"
ul. J. Słowackiego 7/12
46-300 Olesno
tel. 513 516 070 ; e-mail : firany-diany@firany-diany.pl
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu upewnij się czy spełnia on warunki do odstąpienia od umowy
- Skontaktuj się z nami o chęci odstąpienia od umowy, następnie odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz paragon. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za odesłany towar.
- Przyjmujemy jedynie zwroty firan zakupionych w dziale ,, FIRANY GOTOWE ", firany żakardowe bez usługi szycia ( bez wszytej taśmy marszczącej)
UWAGA ! Nie przyjmujemy przesyłek bez uprzedzenia nas o chęci zwrotu lub reklamacji.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Ze względu na dużą rozpiętość w rozmiarach i doborach dodatków firany szyjemy dopiero po złożeniu zamówienia, zwrotom i wymianie podlegają wyłącznie gotowe produkty z działu ,,FIRANY GOTOWE", firany żakardowe bez usługi szycia ( bez wszytej taśmy marszczącej). Firany cięte z belki sprzedawane na metry nie podlegają zwrotowi.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
1. Wszystkie produkty w sklepie internetowym (oprócz gotowych firan żakardowych bez taśmy marszczącej ) to "towary na zamówienie".
2. Pod pojęciem "TOWAR NA ZAMÓWIENIE" rozumieć należy: firany, zasłony, zestawy, tkaniny, zazdrostki i inny materiał stanowiący towar, którego dostosowanie do indywidualnych potrzeb Kupującego zgodnie z zamówieniem wymaga koniecznej ingerencji w postaci – przycięcia, skrócenia, zszycia, nieodwracalnego połączenie z innym materiałem itp. – skutkującego bezpowrotnie, że dany TOWAR nie może być objęty prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827)- art.38 pkt. 1,3,6. ("Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy: 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
UWAGA ! Nie przyjmujemy przesyłek na nasz koszt, wysyłanych do paczkomatu i za pobraniem.
Adres do odesłania zwrotu:
PPHU DIANA, Beata Gawlik
Ul. Juliusza Słowackiego 7/12
46-300 Olesno
tel. 513516070
e-mail: firany-diany@firany-diany.pl
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
UWAGA ! Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.
Firanki szyjemy po złożeniu zamówienia przez Klienta. Ze względu na dużą kolorystykę i możliwość dostosowania rozmiaru, wszystkie firany szyte na taśmie marszczącej i na zamówienie nie podlegają zwrotom ani wymianie. Firany sprzedawane na metry (cięte z belki) również nie podlegają zwrotowi.